Manifestation mot IPRED

01Apr09

Xor meddelar att Pirat Partiet ordnar en manifestation mot IPRED nu på fredag – Han skriver:

På vägen hem från piratkongressen i Uppsala så hittade jag på att det hade varit bra med en manifestation mot IPRED, i och med att lagen träder i kraft nu idag. Så, jag frågade de två piraterna som satt brevid mig och de sa Ja, så.. På fredag är det en manifestation mot IPRED på brunnsparken klockan 16:00 i Göteborg.

Demonstrationstillstånd och högtalare är fixade, allt som behövs är att folk kommer🙂 Visst är det bra?



2 Responses to “Manifestation mot IPRED”

  1. 1 xor

    Hej🙂 Tack för att du länkar!

    Tänkte bara tillägga att det var jag som mailade dig om föreläsningen den 18e också🙂 Så nu vet du vilken blogg jag har..

  2. 2 eNKey

    Är du för eller emot IPRED?

    Nu kan du rösta!
    Skicka sms med texten m13ser14 NEJ om du är emot
    eller m13ser14 JA om du är för IPRED, till numret 72500

    Sen får du veta resultats sidan.


Leave a Reply

